1. خانه
  2. پرگاس دریچه
  3. دریچه 11758

ریحانه علی پور

ریحآنهـ♡
پایه تحصیلی: نهم متوسطه

رشته تحصیلی: تجربی

432892   امتیاز

محل تحصیل: استقلال
68 بازدید

نمایش دریچه

2 سال پیش


#کلیپ

⭕️ حمایت مقتدرانه پلیس از آمر به معروف در مترو

4 بار پسند شده
ریحانه علی پور  ریحانه علی پور
پاسخ
2 سال پیش
1 0

ارزش دیدن داره هاااا

پریا ارجمندسنگانی  پریا ارجمندسنگانی
پاسخ
2 سال پیش
0 1

کاش بی برقی و بی آبی مردم خوزستان هم با درست کردن شال این خانم درست میشد!!!!
# کمی فکر کنیم

ریحانه علی پور  ریحانه علی پور
پاسخ
2 سال پیش
1 0

سلام پریا جان
ببین شما داری دو تا مسئله جدا از هم رو ربط میدی مسئله ی حجاب یک امر دینی و 《قانونی》هست مثل اینه که شما میبینی یک نفر جلوی شما داره دزدی میکنه و این جرمه و بی قانونی محسوب میشه در کشور ما... و اولین کاری که میکنید اینه که به پلیس میگین تا مجرمی که دزدی کرده مجازات بشه حجاب هم در کشور ما یک قانون هست اما اینکه شما بی آبی خوزستان و نبود برق رو به حجاب ربط میدین دو چیز جدا هستن مسئله خوزستان دولتی هست و ربطی به حجاب نداره.
حالا ما اگر بخوایم ربطشم بدیم اولین کسی که به داد مردم خوزستان رسید کیا بودن؟؟؟ قطعا میدونی که سپاه و بسیج رفتن و حتما اینم میدونی که سپاه و بسیج همونایی هستن که خواهان امر به معروف و نهی از منکر هم هستن یعنی حتی اگر بخوایم این دو مسئله رو بازم به هم ربط بدیم میبینیم که همونایی که حجاب رو میخوان و امر به معروف میکنن در صف اول امداد به مردم خوزستان و یاری رساندن به اونا هم هستن پس هدفشون فقط و فقط شال امثال اون خانم نیست . و باید بگم که آقای روحانی که از همون اول حجاب آزاد رو میپسندیدند 《بعد از یک هفته》 جولان مردم خوزستان، وزیرشون رو به اونجا فرستادن!!!!! بازم میگم این دو مسئله کامله به هم بی ربطن اما این رو برای شما که فکر میکردین به هم مربوطن گفتم.
عذر میخوام اگر وقتت رو گرفتم عزیزم❤
عیدت هم پیشاپیش مبارک💕

پریا ارجمندسنگانی  پریا ارجمندسنگانی
پاسخ
2 سال پیش
0 1

سلام ریحانه جان درسته اگر نگاه جزئی به مسئله بیندازیم میبینیم خیلی ربط ندارن اما اگر به عمق فاجعه نگاه کنیم میبینم همین آقا که برای شال این خانم داره اینجوری میگه یا همین بنده خدا که فیلم
گرفته اگر مثل خیلی از هموطنان دیگه به کمک مردم خوزستان میرفت و از شادی اونها فیلم می گرفت خیلی بهتر بود تا اینکه به مسئله ای که بهش مربوط نیست دخالت کنه عزیزمِ
بعدا گلم اولین کسی که به داد مردم خوزستان رسید همین هموطنان خودمون بودن درسته اونا هم بی نصیب نزاشتن مردم رو، اما اولین کسی که به کمک مردم خوزستان شتافت اول فقط هموطنان خودمون و آخر هم هموطنان خودمون بودن!!!
عید شما هم پیشاپیش مبارک😍❤

ریحانه علی پور  ریحانه علی پور
پاسخ
2 سال پیش
1 0

سلام عزیزم عیدتون مبارک💗
شما چند تا مسئله رو گفتی یکی اینکه اون خانم و پلیس به جای تذکر برن به مردم خوزستان کمک کنن!!!!
ببین مسئله خوزستان یک اشتباه دولت هست نمیگم به ما مربوط نیستا اتفاقا خیلی هم مربوطه چون به دلیل انتخاب نادرست ما در سال های 92 و96 بوده که این فاجعه رخ داده...
حالا بگذریم میگیم ما مردم مسئولیم اما آیا این درسته که همه ما زندگیمونو ول کنیم و بچسبیم به خوزستان؟! پس وظایف و کار های دیگه چی ..اگه همه بریم که باید منتظر هزاران فاجعه دیگه باشیم در مورد آقای نیروی انتظامی بگم شما حتما باید بدونی که نیروی انتظامی هم نقش عمده ای در کمک به خوزستان داشته و نمیشه منکر این شد چراکه ما شهید دادیم تو همین واقعه شهید ضرغام پرست که از نیرو های انتظامی بودن و در کمک به خوزستان شهید شدن.
مسئله بعدی شما داری میگی اولین کسی که به داد مردم رسید هموطنان بودن!!!!!!! شما تحقیق کردی اصلا ؟بله درسته هموطنان بودن اما مردم که همینجوری ساکاشونو نبستن برن کمک بلکه اون گروه ها بسیجی بودن هموطن بودن اما بسیجی!!!حتی یک مثال هم بزنم مثلا حاج حسین یکتا!جزو نیرو های بسیجی مخلص بودن ایشون که از اول پای کار و کمک به مردم بودن.من فکر میکنم شما بسیج رو از هموطنان خودمون نمیدونی وگرنه که بسیج هم جزو هموطنان ما هستن همه ی کمک ها از طرف هموطنان و مردم هست اما مهم اینه که این مردم کیا هستن!!!!! شما آیا تحقیق کردین؟!
و اینکه شما گفتین تذکر پلیس و اون خانم به چیزی بوده که بهشون مربوط نیست!!!شما فکر کن با یک نفر داخل قایق هستی بعد اون فرد بشینه و قایق رو سوراخ کنه آیا شما بهش تذکر نمیدی ؟نمیتونی بگی بهت مربوط نیست چون با اون کار هم تو غرق میشی هم اون فرد!! اونم نمیتونه بگه چون مسئله به هردوی شما مربوطه پس ببین مسئله حجاب هم به همه مربوطه شما وقتی از چار دیواری خونت میای بیرون هرکاری کنی به اطرافیانت ربط داره شما فقط در چار دیواری خونت آزادی هرکاری بکنی تازه اونم قانون داره که مبادا با زیاد کردن صدای ضبطی همسایه ها آزار ببینن بگذریم .داشتم میگفتم که با بی حجابی یک خانم ممکنه مرد ها گاها چشمشون بخوره و ببینن باعث میشه اون آقا بعد از دیدن صحنه تحریک شه و مدام به همسرش گیر بده که حالا چرا اینطور نیستی یا اینکارو نمیکنی و... و زندگی ها از هم میپاشه فقط به خاطر یک حجاب نادرست!!!!!
شما حاضری با اینکار زندگی هزاران 《هموطن》از هم بپاشه؟؟؟درسته این کار؟؟؟
بنابراین درست نیست بگیم مربوط نیست بلکه خیلی هم مربوطه به جامعه... ما با امر به معروف و نهی از منکر سعی داریم جلوی فساد و طلاق و خرابی های فرهنگی رو بگیریم!
امیدوارم بتونم کمکی بهت کرده باشم💛

پریا ارجمندسنگانی  پریا ارجمندسنگانی
پاسخ
2 سال پیش
0 1

سلام ریحانه جون من منظور اصلیم اینه که به جای اینکه انقدر بچسبیم به اینکه این دختر چی پوشید این چرا اینجوری راه رفت و.... کمی هم بهتره به پسر هامون یاد بدیم تو جلوی چشم هات رو بگیر تو به نامحرم نگاه نکن به قول شما که میگی ممکنه با بی حجابی زندگی یکی خراب بشه بهتر همون طور که به خانم ها گیر میدیم که اینو نپوش و اونو نپوش کمی هم به آقایون هم رسیدگی کنیم.
دومین مسئله دراین جمله (نتخاب نادرست ما در سال های 92 و96 بوده که این فاجعه رخ داده...)
اشکال نداره حالا از این به بعد که مثلااااا انتخاب درست کردن که البته بازم آرای باطله دوم شد😂
عیب نداره ببینیم از این بع بعد با انتخاب درست چه اتفاق هایی می افته!!!
سومین مسئله ( که این مردم کیا هستن!!!!! شما آیا تحقیق کردین؟!)
به من هر لحظه و ثانیه از طریق اینستا,,یوتیوب و ..... دارم اخبار سراسری لحظه ای رو دنبال میکنم.
ولی من فکر میکنم این شمایی که تحقیق زیادی نکردی چون اگر تحقیق کرده بودی میدونستی که
در راه این بی برقی صد ها مریض که زیر دستگاه اکسیژن بودن فوت شدن و آسیب های بدی بهشون رسیده.
اون دختری که به خاطر مریضیش باید روزی 2 بار حمام بره به خاطر کمبود آب تمام بدنش پر از مریضی های پوستی شده😳 اگر کمی فقط کمی!! خودمون رو جای اونها بزاریم میبینم شهید های اصلی رو مردم خوزستان دادن!!!
من امیدوارم که شما منظور منو درک درستی کرده باشی🌹❤

پریا ارجمندسنگانی  پریا ارجمندسنگانی
پاسخ
2 سال پیش
0 1

و اینکه درسته بسیج و .... کمک کردم اما باز هم میگم
کمک اصلی رو هموطنان خودموم مردم اهواز,,مشهد,,تهران و تمام شهر های ایران کردن!!

ریحانه علی پور  ریحانه علی پور
پاسخ
2 سال پیش
1 0

عزیزم بهت پیشنهاد میکنم که حتما به این آیدی《@Labbaik_YaKhamenei》مراجعه کنی مال خودم نیست اما مطمئنم که جواب خیلی از سوالاتت رو میتونی به دست بیاری ایشون خیلی خوب میتونن راهنماییت کنن چراکه آگاهی ایشون از من خیلی بیشتر هست 😊مطمئنم ضرر نمیکنی 😘

پریا ارجمندسنگانی  پریا ارجمندسنگانی
پاسخ
2 سال پیش
0 1

ریحانه جان ممنونم بابت پیشنهادتون💙
اما من خودم اگر روزی سوالی برام پیش میاد و جواب سوال هام رو ندونم خودم از منبع های معتبر تحقیق میکنم.
الان هم سوال خاصی نداشتم و خوشحال شدم که باهم گفتگو کردیم🌹🌸و شما متوجه منظورم شدید.
❤❤

ارسال دیدگاه


ریحانه علی پور
نهم متوسطه
2 سال پیش

سلام😇
امروز روز معلم هست (خب اینو که همه میدونن😕)
راستش مقدمه ای ندارم اما میدونم که عوامل پرگاس دوست داشتنی هم که روز و شب برای تحصیل ما تلاش میکنند جایگاهی کمتر از دبیران مدرسه ما ندارند پس امروز رو بهانه ای دیدم که ازتون ویژه تشکر کنم امیدوارم که پرگاس جهانی بشه ...

9
ریحانه علی پور
نهم متوسطه
2 سال پیش

#چیستان😎
باهوشا خودتونو نشون بدین😉
... چه چیزی را می توانید در دست راست خود نگه دارید، اما هیچ وقت نمیتوان آنرا در دست چپ نگه داشت؟؟

جواب بدین... ...

8
ریحانه علی پور
نهم متوسطه
2 سال پیش

#معما
خب باهوشای پرگاس😄
جواب جواب...

.... شما می توانید من را از بلندترین ساختمان رها کنید و من هیچ طوری نمی شوم، اما اگر من را در آب بیندازید می میرم من چی هستم؟ ...

10
ریحانه علی پور
نهم متوسطه
2 سال پیش

یک معمای تصویری خداییش آسونه😇

9