1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها
  3. ویژگی های پرگاس
  4. چرا وب اپلیکیشن پرگاس را طراحی کردیم؟

  تاریخ انتشار : ۱۱:۱۴ ۱۳۹۸/۰۵/۱۳

  دسته : ویژگی های پرگاس

چرا وب اپلیکیشن پرگاس را طراحی کردیم؟


متاسفانه اغلب دانش پژوهان به دلیل خستگی پس از آزمون، ناامیدی حاصل از اشتباهات خود در امتحان، عدم تسلط به مباحث جهت تحلیل کامل سوال و عدم دسترسی به اساتید مربوطه جهت رفع اشکال از بررسی سوالات آزمون غافل می شوند و آزمون عملاّ کاربرد واقعی خود را برای این گروه از دست می دهد و نه تنها آزمون باعث پیشرفت شان نمی شود، بلکه آنها را سرخورده می کند.

از طرفی نیز در حین مطالعه دروس، رفع برخی از اشکالات کلیدی که ادامه مطالب به آن ها وابسته است ضروری می باشد. به علاوه اگر سؤالی برای دانش پژوه پیش بیاید که حاشیه ای و غیر ضروری باشد، ممکن است که مشغول شدن ذهن او به سؤال، او را از ادامه دادن به مطالعه درس باز دارد، همچنین بدیهی است که اگر سؤالی به موقع پرسیده نشود، ممکن است کل یا جزئیات آن نیاز دانشی به فراموشی سپرده شود و همچنان به قوت خود باقی بماند.

ما با بکارگیری روش آموزش مبتنی بر آزمون و استفاده از ابزار منحصر به فرد آموزشی از جمله رفع اشکال آنلاین و برگزاری آزمون های تستی و تشریحی هدفمند در بستر مجازی برای رفع مواردی که در بالا اشاره شد قدمی پیش نهاده ایم و اپلیکیشن پرگاس را راه اندازی کردیم تا دانش آموزان و دانشجویان عزیز بتوانند با فراگیری نکات و روش های حل مسئله، آگاهی از خطاهای خود در مرور پاسخ نامه تشریحی آزمون ها و آشنایی با دیدگاه طراحان سوال و جنس سوالات امتحان و همچنین بارم بندی موضوعات، به میزان تسلط خود بر موضوع شناخت پیدا کرده و برای بهبود وضعیت خود اقدام کنند.

امید است امکان استفاده از اپلیکیشن پرگاس مخصوصا امکان کلینیک رفع اشکال آنلاین را رفته رفته برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان کشور عزیزمان مخصوصا ساکنین مناطق محروم فراهم آوریم.

مطالب تصادفی

آزمون های تشریحی آنلاین پرگاس

آزمون های تشریحی آنلاین پرگاس

در سال های اخیر تاثیر نمرات امتحان نهایی در آزمون سراسری ورود به دانشگاه پررنگ تر از پیش شده و ...

روش های صحیح مطالعه

روش های صحیح مطالعه

هوشمندانه درس بخوانید اگر مبحث درسی طولانی است و وقت زیادی هم ندارید بهتر است که از ...

قانون یک گام بیشتر

قانون یک گام بیشتر

قانون یک گام بیشتر  خانم مروتی را خوب یادم هست. اگرچه 13 سال از آخرین باری که او را دیدم گذشته ...

مشکلات رایج در درس ریاضی

مشکلات رایج در درس ریاضی

در مطالعه مشکلی ندارم ولی از امتحان نتیجه خوبی نمی‌گیرم. دلیل اصلی این امر این است که برای مطالعه ریاضیات، فقط ...