1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها
  3. ویژگی های پرگاس
  4. نقشه آزمون های ریاضی پرگاس

  تاریخ انتشار : ۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۰۱/۰۲

  دسته : ویژگی های پرگاس

نقشه آزمون های ریاضی پرگاس


نقشه  آزمون های ریاضی پرگاس در تمامی مقاطع، براساس طرح درس ابلاغی آموزش و پرورش به مدارس تدوین شده و در آن با توجه به هفته های آموزش و نوع پیشروی مدارس در درس ریاضی  برنامه ی آزمون برای هر مقطع انجام می پذیرد.

دانش آموزان با شرکت در آزمون ها علاوه بر درس های مدرسه، با جنس سوالات مسابقات و همچنین بودجه بندی درس ها آشنا می شوند، تا بتوانند در سرنوشت سازترین روزهای تحصیلی شان بهترین ها را برای خود رقم بزنند.

همانطور که می دانید آزمون از نگاه آموزشی بسیار ارزشمند و موثر دانست. مهم آن است که بدانیم بخش آموزشی آن از بخش آزمایشی و سنجشی آن مهم تر است.

به این نکته توجه کنید زمانی شرکت در آزمون، بازدهی و تأثیر اصلی خود را خواهد داشت که پس از آزمون، تحلیل دقیق و تخصصی سوالات انجام شود. متاسفانه اغلب دانش آموزان به دلیل خستگی پس از آزمون، ناامیدی حاصل از اشتباهات خود در امتحان، عدم تسلط به مباحث جهت تحلیل کامل سوال و عدم دسترسی به معلمین مربوطه جهت رفع اشکال، از بررسی سوالات آزمون غافل می شوند و آزمون عملاّ کاربرد واقعی خود را برای این گروه از دست می دهد و نه تنها باعث پیشرفت شان نمی شود، بلکه آنها را سرخورده می کند.

خدمات و رسیدگی های پرگاس پس از آزمون در مسیر یادگیری و پیشرفت تحصیلی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد، خدماتی همچون راهکار های مشاوره ای در کارنامه آزمون، راهکارهای ارتباطی در فضای مجازی و ارائه پاسخ نامه ی تشریحی مبسوط و مفهومی به داوطلبین، آگاهی والدین از وضعیت تحصیلی فرزندان و در اختیار گذاشتن منابع آموزشی مورد نیاز.

 پرگاس با توجه  به دغدغه ی عدالت آموزشی در سراسر کشور و دارا بودن خدمات کامل آموزشی برای دانش آموزان، راه حلی بی نظیر ارائه کرده است تا دانش آموزان با به کارگیری آن برای بهبود وضعیت علمی خود اقدام کنند.

 

 

مطالب تصادفی

چرا وب اپلیکیشن پرگاس را طراحی کردیم؟

چرا وب اپلیکیشن پرگاس را طراحی کردیم؟

متاسفانه اغلب دانش پژوهان به دلیل خستگی پس از آزمون، ناامیدی حاصل از اشتباهات خود در امتحان، عدم تسلط به ...

امکانات بی نظیر پنل مدیر موسسه

امکانات بی نظیر پنل مدیر موسسه

امکانات بی نظیر پنل مدیر موسسه، مدرسه یا آموزشگاه این پنل به جهت نظارت مدیران مدارس در کلیه فعالیت ها و ...

مشکلات رایج در درس ریاضی

مشکلات رایج در درس ریاضی

در مطالعه مشکلی ندارم ولی از امتحان نتیجه خوبی نمی‌گیرم. دلیل اصلی این امر این است که برای مطالعه ریاضیات، فقط ...

بسته های آموزشی پرگاس

بسته های آموزشی پرگاس

بسته های آموزشی چیست؟ تا حالا توجه کردید که چرا بعضی از دانش آموزان مطلبی را با دیدن فیلم آموزشی بهتر ...