1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها
  3. مطالب مشاوره ای و آموزشی
  4. انواع آزمون های آنلاین پرگاس

  تاریخ انتشار : ۱۱:۱۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳

  دسته : مطالب مشاوره ای و آموزشی

انواع آزمون های آنلاین پرگاس


پرگاس با کادری مجرب سعی بر آن دارد که در زمینه طراحی آزمون های آنلاین علاوه بر مباحث آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، آنها را برای هر گونه آزمون اعم از آزمون های پایانی سال تحصیلی، کنکور سراسری و مسابقات علمی آماده کند تا دانش آموزان بالاترین امتیازات را کسب کنند.

در سامانه آموزشی پرگاس آزمون‌های مختلفی برای هر پایه تحصیلی اعم از دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در نظر گرفته شده که والدین می‌توانند با ثبت نام فرزندان خود در این سامانه آموزشی از همه منابع ارائه شده در پیشرفت تحصیلی فرزندان‌شان بهره ببرند.


انواع آزمونها:

آزمون طبقه بندی: آزمون هایی هستند که توسط اساتید و دبیران با تجربه طراحی شده اند و محتوای آنها مربوط به موضوع و فصل مشخصی از کتاب درسی دانش آموزان می باشد و این نوع از آزمون ها برای دانش آموزانی که قصد ارزیابی خود را پس از خواندن مبحث مشخصی دارند بسیار کارآمد هستند.

آزمون جامع: این نوع از آزمون ها در برگیرنده تمام محتوای درسی یک پایه تحصیلی می باشند که هم به صورت تک درس و هم به صورت ترکیبی از چند تا درس طراحی شده اند و استفاده از آن ها در دوره جمع بندی می تواند بسیار مفید باشد.

تمرین تست زنی: این نوع از آزمون ها توسط خود دانش آموز ساخته می شود و دانش آموز می تواند زمان آزمون، تعداد سوالات آزمون و حتی مبحث و درجه سختی آزمون را به دلخواه خود تعیین نماید.

آزمون نوبت اول و دوم: این نوع از آزمون ها به صورت تشریحی و تستی می باشند و در ایام امتحانات مدرسه برای جمع بندی مطالب و آشنایی با سوالات امتحانی بسیار مفید هستند.

آزمون کنکور سراسری: این آزمون ها شامل سوالات کنکورهای سال های گذشته هستند و برای تخمین رتبه کنکور و شناخت دانش آموز از سطح توانمندی خود می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

آزمون همراه با درسنامه: این آزمون ها علاوه بر داشتن سوال، درسنامه ای مختصر را به دانش آموزان ارائه می دهند تا قبل از آزمون آن را مطالعه کنند.

مطالب تصادفی

منبع استرس و اضطراب و راههای رفع آن

منبع استرس و اضطراب و راههای رفع آن

بیش‌تر مردم تفاوت استرس و اضطراب را نمی‌دانند و گمان می‌کنند هر دو یک چیز هستند. استرس و اضطراب دو ...

روش های تست زنی

روش های تست زنی

تعدادی از تکنیک هایی که در رساندن شما به گزینه درست ‏می‏تواند بسیار کمک کند در زیر آمده است: شک بین ...

چگونه ریاضی بخوانیم؟

چگونه ریاضی بخوانیم؟

پیشنهادهای اساسی  برای خواندن ریاضی با هدف بخوانید هدف اصلی خواندن، یادگیری است اما ممکن است هدف ما ادغام کردن، شفاف سازی ...

مطالعه دیجیتال

مطالعه دیجیتال

شیوه درس خواندن از ابزارهای دیجیتال حاکم شده و افق تازه ای را به روی دانش آموزان، دانشجویان و دانش ...