1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها
  3. ویژگی های پرگاس
  4. برنامه ریزی مطالعاتی و نقشه آزمون

  تاریخ انتشار : ۰۵:۴۴ ۱۳۹۹/۰۱/۱۲

  دسته : ویژگی های پرگاس

برنامه ریزی مطالعاتی و نقشه آزمون


ریاضی رو از صفر شروع کن و به اوج برس

شاید خودتو از چیزی که آرزوشو داری، دور می بینی، اما چیزی که وجود داره، اینه که باید برای خودت و برای همه اون چشم هایی که منتظر درخشیدن تو هستن تلاش کنی. بنابراین این موضوع خیلی واضحه که از هیچ چیزی برای رسیدن به موفقیت دریغ نکنی. مطمئنا در این مسیر به یک سری عوامل نیاز داری که یکی از مهم ترین این موارد، داشتن یک برنامه ریزی مطمئنه، ما این برنامه رو در اختیارت قرار می دیم، برنامه ای که توسط گروهی از، متخصصین و اساتید ریاضی تنظیم شده و می تونی با خیال راحت و با اطمینان خاطر از اون استفاده کنی. پس الان وقتشه  طعم لذت بردن از ریاضی خوندن و نتیجه گرفتن رو بچشی. 

با برنامه مطالعاتی پرگاس می تونی روز به روز به نتیجه دلخواهت نزدیک تر بشی و قسمت سخت کار یعنی تعیین  نقشه راه و برنامه ریزی کردن رو به سادگی انجام بدی، چون ما کنارت هستیم و بهت کمک می کنیم.  

انواع برنامه مطالعاتی پرگاس

برنامه های مطالعاتی پرگاس در دو شیوه ارائه میشه، یکی به صورت جامع و یکی به صورت تفضیلی، در برنامه ریزی جامع دقیقا مشخص هست که شما باید در طول هر ماه، هر هفته چه مباحثی از ریاضیات رو مطالعه کنید و چه زمانی باید هر یک از مباحث رو مرور کنید. در برنامه ریزی تفضیلی  دقیقا برای شما مشخص  شده  که هر یک  از مباحث هر روز رو به چه شکلی بخونید، چه تمرین هایی انجام بدید، به چه نوعی از تست پاسخ بدید و هر نکته مهم دیگه ای که لازم دیدیم رو برای شما ذکر  کردیم. برنامه تفضیلی، برای اولین بار هست که توسط پرگاس دراختیارت قرار می گیره و شما چیزی مثل این برنامه رو جایی نخواهی دید.

چند ویژگی مهم برنامه مطالعاتی پرگاس

حل سوالات متنوع و تست زنی مهم ترین کاریه که شما برای درس های محاسباتی از جمله ریاضی باید انجام بدی و می دونی که برای رسیدن به رشته های خوب  دانشگاهی، چاره ای نداری جز اینکه به درصد  بالایی در درس ریاضی برسی.  برنامه مطالعاتی پرگاس همه مباحث ریاضی  مربوط به پایه تحصیلی ای که هستی رو در 16 هفته  تنظیم کرده  و جالبه بدونی که توی همین زمان کوتاه اکثر مباحث رو به دفعات مرور می کنی. از طرفی هم در برنامه از شما خواسته شده که در آزمون های تستی و تمرین های تست زنی پرگاس شرکت کنی این آزمون ها طوری طراحی شدن که شما رو با بخش های مهم و حیاتی هر مبحث آشنا می کنن و با شرکت در اونا تسلط بالایی روی موضوعات مهم درسی بدست می یاری.

همینطور که می دونی وجود رفع اشکال درسی و طرح سوال بعد از مطالعه و مرور در برنامه ریزی فوق العاده اهمیت بالایی داره، از این جهت در برنامه های  که برای شما تنظیم شده تعدادی رفع اشکال آنلاین هم در نظر گرفتیم.

در برنامه مطالعاتی پرگاس برای هر مبحث بر اساس اهمیت اون مبحث سوال طرح شده و همینطور بر اساس حجمی که در کتاب درسی داره زمان مطالعه در نظر گرفته شده. پس از این لحاظ خیالت راحت باشه، به قدری برای یک مبحث زمان داری تا بتونی به تسلط کامل برسی و بعد با مرور و تست زنی به تسلط خودت اضافه کنی. یکی از مهم ترین ویژگی های برنامه ریزی پرگاس، داشتن زمان های جبرانی هست. در این برنامه بعضی از روزها و همینطور زمان های مطالعاتی رو برای تو خالی گذاشتیم تا به عنوان زمان جبرانی بتونی نهایت استفاده ممکن رو ببری  و از برنامه عقب نمونی.

مطالب تصادفی

۱۲ نکته در مورد آموزش غیرحضوری

۱۲ نکته در مورد آموزش غیرحضوری

1. آموزش برخط و برون خط آموزش برخط همانند اجرای تئاتر و آموزش برون خط مثل اکران فیلم است. در اولی ...

چرا باید ریاضی بخوانیم؟

چرا باید ریاضی بخوانیم؟

چرا باید ریاضی یاد بگیریم؟ درس ریاضی همواره یکی از دروسی بوده که دانش‌آموزان در انتهای دو سر طیف عشق ...

راهکارهای تقویت و افزایش حافظه

راهکارهای تقویت و افزایش حافظه

 یک مطلبی رو میخونید و بعد چند وقت فراموش می کنید؟   1- حافظه کوتاه مدت با یادگیری ما از یادگیری به ...

نقشه آزمون های ریاضی پرگاس

نقشه آزمون های ریاضی پرگاس

نقشه  آزمون های ریاضی پرگاس در تمامی مقاطع، براساس طرح درس ابلاغی آموزش و پرورش به مدارس تدوین شده ...