1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها
  3. ویژگی های پرگاس
  4. آزمون های آزمایشی پرگاس

  تاریخ انتشار : ۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

  دسته : ویژگی های پرگاس

آزمون های آزمایشی پرگاس


ويژگی های آزمون‌های آزمايشی پرگاس

 آزمون‏ های آزمایشی پرگاس ویژگی‏ های منحصربه ‏فردی دارد که این آزمون‏ ها را از آزمون‏ های دیگر متمایز می‏ کند.
 در یک جمله می توان گفت آزمون ‏های آزمایشی پرگاس با کیفیت ‏ترین آزمونی‏ است که ضمن رعایت کیفیت بالا، با قیمت مناسب به مخاطبان ارائه می‌گردد.  برخی از این ویژگی ‏های منحصربه‌فرد عبارتند از:

•    سوال های استاندارد
وقتی قرار است خودت را برای کاری آماده کنی که ویژگی‌های خاصی دارد، حتماً تلاش می‌کنی تا با جزئیات و خصوصیات منحصربه‌فرد آن آشنا شوی. قطعا آشنایی و آگاهی از همان خصوصیات و ویژگی‌هاست که پایه‌گذار موفقیت است.
آزمون و پرسش‌های آن نیز مانند هر کار و فعالیتی دیگر دارای شاخصه‌های تعیین‌کننده و استاندارد‌های ویژه‌ای هستند که رعایت آن‌ها سبب می‌شود تا این ابزار مفید و کارآمد باشد.
مطابقت قابل توجه پرسش‌های آزمون‌ها با آزمون سراسری و تیزهوشان در سال‌های متمادی و مطابقت محتوا و پرسش‌های آزمون‌ها با شاخصه‌های علمی سنجش و ارزشیابی بهترین شواهد بر مطابقت با استاندارد و باکیفیت بودن آزمون‌ها و پرسش‌های آن‌ها هستند.
 
•    قیمت مناسب
شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود ایجاب می‏ کند تا به‌‏نحوی عمل نماییم که داوطلبان، دانش‏ آموزان و خانواده‏ ها مجبور نباشند نیاز به محصولات و خدمات آموزشی با کیفیت را از سبد خرید خود حذف نموده یا به کیفیت پایین‏ تر رضایت دهند، لذا بر اساس رسالت اجتماعی و فرهنگی خود با افتخار اعلام می‌داریم که در مقایسه با خدمات و محصولات مشابه، بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مخاطبان ارائه خواهیم نمود.
 
•    تخفیف مناسب به مدارس
مدارسی که اقدام به ثبت ‏نام گروهی می‏ نمایند با توجه به شرایط ثبت نام  از تخفیف ویژه بهره‏ مند خواهند شد. این تسهیلات استثنایی به‌همراه خدمات ویژه ای از قبیل پنل اختصاصی مدیر مدرسه در وب سایت، خدمات ویژه برای دبیران و مشاوران و ...  به مدارس ارائه خواهد شد. مدرسه ها می‏ توانند جهت اطلاع و بهره‏ مندی از این امکان، با پرگاس تماس بگیرند.
 
•    محدوده بندی مناسب (برنامه محور)
محدودۀ آزمون‏ های آزمایشی پرگاس به‌‏نحوی تنظیم شده است که داوطلبانی که در تمام مراحل آن شرکت می‏ کنند با یک برنامۀ مدون و منظم تمام مطالب درسی را در فاصله‏ های زمانی مناسب مطالعه و مرور نمایند.
رعایت فاصلۀ زمانی مناسب بین آزمون‏ ها، برخورداری از حجم مناسب و قابل مطالعه با توجه به مقطع زمانی برگزاری آزمون، رعایت پیش ‏نیازها و هم ‏نیازهای یک درس، هماهنگی با برنامۀ آموزشی سالانۀ مدارس و افزایش تدریجی حجم آزمون‏ ها، از ویژگی‏ های ممتاز این محدوده‏ بندی دقیق و حساب‏ شده است.
•    کارنامه سریع
کارنامه‏ و خدمات مشاوره‌ای مختلف و متنوع پرگاس از ساعاتی پس از برگزاری آزمون و در همان روز در اختیار شرکت‏ کنندگان در آزمون است. قطعاً در هیچ کجا با این سرعت مشاوره‏‏ های آموزشی و ارزیابی‏ های موردنیاز دانش‌آموزان تولید نمی‏ گردد و در اختیار قرار نمی‏ گیرد.
به این‌ترتیب یکی از نیازهای اساسی داوطلبان که تحلیل دقیق و سریع آزمون است، حاصل می‏شود.
 

 

مطالب تصادفی

تمرین تست زنی با اپلیکیشن پرگاس

تمرین تست زنی با اپلیکیشن پرگاس

داشتن زمین تمرینی که با خیال راحت بتونی در اون کسب مهارت کنی آرزوی هر شخصیه که یه رقابت جدی ...

مطالعه دیجیتال

مطالعه دیجیتال

شیوه درس خواندن از ابزارهای دیجیتال حاکم شده و افق تازه ای را به روی دانش آموزان، دانشجویان و دانش ...

برنامه ریزی مطالعاتی و نقشه آزمون

برنامه ریزی مطالعاتی و نقشه آزمون

ریاضی رو از صفر شروع کن و به اوج برس شاید خودتو از چیزی که آرزوشو داری، دور می ...

یادگیری ریاضی به سبک پرگاس

یادگیری ریاضی به سبک پرگاس

یعنی می شه وقتی داری ریاضی می خونی و مبحثی رو متوجه نمی شی یکی کنارت باشه و ازش بپرسی ...